بانوی دونده کشورمان:

با کسب سهمیه جهانی نشان دادم دختران ایران توانمند هستند

فرزانه فصیحی گفت: ما با کسب سهمیه جهانی دوومیدانی نشان دادیم که دختران ایران خیلی توانمند و قوی هستند. 

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه فصیحی ورزشکار دو و میدانی  ایران که در مسابقات داخل سالن بلگراد صربستان موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی جهان شده بود، بامداد امروز وارد تهران شد و مورد استقبال جمعی از مسئولان و اعضای خانواده قرار گرفت.

پریسا بهزادی نایب رییس بانوان فدراسیون دو و میدانی و مرتضی غلامی خزانه دار و عضو هیئت رئیسه فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

 بانوی دونده کشورمان درباره کسب نخستین سهمیه مسابقات داخل سالن قهرمان جهان در رقابت‌های  آزاد صربستان اظهار کرد: مسابقات و تمرینات خیلی خوب و متعددی را در صربستان گذراندم و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتم و برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی بانوان ایران توانستم سهمیه جهانی را کسب کنم. همه شرایط عالی بود و امیدوارم این روند ادامه یابد. ما نشان دادیم که دختران ایران خیلی توانمند و قوی هستند و آن‌ها می‌توانند به بالاترین درجات برسند. ما بانوان هیچ چیزی کم نداریم و فقط باید باورمان را قوی‌تر کنیم.  

فصیحی درباره اینکه ۲ بار رکورد ملی ایران را شکست و چه حسی داشت، گفت: زمانی که رکورد ملی ایران را شکستم فقط به کسب ورودی جهانی فکر می‌کردم و زیاد خوشحال نمی‌شدم. حتی زمانی که رکورد می‌زدم در نهایت می‌گفتم که چرا این رکورد به ثبت رسید. من فقط برای کسب ورودی مسابقات داخل سالن قهرمانی جهان برنامه ریزی کردم و در آخرین شانس خود توانستم سهمیه جهانی را بدست آورم.


 بیشتر بخوانید: واکنش ملی پوش ایران به کسب نخستین سهمیه جهانی دوومیدانی بانوان


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار