سینما شهید آوینی میزبان جشنواره فیلم فجر در بوشهر

همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، بوشهر برای پنجمین سال میزبان آثار این جشنواره خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همزمان با سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، بهمن ماه امسال و در ایام دهه فجر برای پنجمین سال میزبان جشنواره ملی فیلم فجر در بوشهر خواهیم بود.

فاطمه کرمپور افزود: آثار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن  در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر به نمایش در می‌آید.

دبیرجشنواره فیلم فجر بوشهر با اشاره به ضرورت نهادینه کردن استقبال از رویداد‌های هنری در استان، بیان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته نمایش‌های ویژه هنرمندان و اصحاب رسانه و به‌ صورت رایگان اختصاص یافته است.

کرمپور، به اختصاص یارانه ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان برای تماشای فیلم‌های جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های تخصصی و  نشست‌های نقد و بررسی فیلم نیز در مجموعه سینمایی شهید آوینی برگزار خواهد شد.

او، با اشاره به فعالیت کمیته‌های مختلف در ستاد برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر، عنوان کرد: از ابتدای مهر کمیته‎های مختلف اعم از تبلیغات و رسانه، پژوهش و آموزش، تشریفات، هماهنگی شهرستان‌ها، پیشکسوتان، انتظامات و ... فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا یکی از بهترین دوره‌های جشنواره فیلم فجر را در بوشهر برگزار کنیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.