اعتراف به ۲۸ فقره سرقت در سنندج

فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و اعتراف وی به ۲۸ فقره سرقت سیم‌های کابل برق و مخابرات در سنندج خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی گفت: در پی افزایش سرقت سیم‌های کابل برق در برخی از نقاط شهر سنندج، مراتب شناسایی و دستگیری عوامل سرقت به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با تقویت گشت‌های نامحسوس و استفاده از بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سارق حرفه‌ای سیم‌های کابل برق و مخابرات حین سرقت دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با ارائه شواهد و مستندات از سوی ماموران، متهم که در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده بود، چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲۸ فقره سرقت سیم‌های کابل برق و مخابرات اعتراف کرد.

سردار آزادی تصریح کرد: با حضور نماینده حقوقی شرکت مخابرات از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه صورت گرفت و مقادیری اموال مسروقه نیز از مخفیگاه متهم کشف شد.

فرمانده انتظامی کردستان در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از انجام تحقیقات تحویل مراجع قضائی شد از شهروندان خواست، هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.