امام جمعه آبادان؛

صدا و سیما باید مانند دانشگاه برنامه های علمی با محتوای فرهنگی، اجتماعی تولید کند

امام جمعه آبادان گفت:صدا و سیما باید مانند دانشگاه برنامه های علمی با محتوای فرهنگی، اجتماعی، ملی و حتی اقتصادی تولید کند تا نیازهای آموزشی مردم را پاسخگو باشد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان  گفت: برنامه هایی که در صدا و سیما به روی انتن می رود خواسته و یا ناخواسته تاثیر زیادی بر مخاطبان می گذارد و به همین دلیل باید برنامه های تولیدی بسیار دقیق  و کارشناسی باشد.

او با اشاره به بیانات امام راحل،  صدا و سیما را مانند دانشگاه دانست و افزود: صدا و سیما باید مانند دانشگاه برنامه های علمی با محتوای فرهنگی، اجتماعی، ملی و حتی اقتصادی تولید کند تا نیازهای آموزشی مردم را پاسخگو باشد .

امام جمعه آبادان با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از اخبار به سرعت در  فضای مجازی  منتشر می شوند گفت: صدا و سیما نیز باید در بخش خبر و تحلیلهای خبری بسیار کارشناسی و تخصصی عمل کند تا تاثیر گذاری بیشتری نسبت به فضای مجازی بر مردم داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور توجه با بیانات ولی امر مسلمین در زمینه گام دوم انقلاب را بسیار مهم و اساسی دانست و افزود: باید برهمین اساس رویکرد برنامه های رسانه ملی در منطقه رویکردی معنوی، اخلاقی و نیز در جهت ترویج سبک زندگی اسلامی باشد.

اوتوجه به نهاد خانواده و نیز مشکلات آن را از جمله موارد مهم  و قابل توجه در برنامه های رسانه ملی بیان کرد و گفت: یکی از معضلات مهم جامعه طلاق و اختلافات زناشویی است و باید در این زمینه برنامه های کارشناسی و تخصصی برای آشنایی جوانان با امر ازدواج بیشتر شود.

ناصر بهرام مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این دیدار با تاکید بر تجدید میثاق مدیران صدا و سیمای این مرکز با نماینده ولی فقیه در منطقه گفت: صدا و سیمای مرکز آبادان آماده بکارگیری رهنمودهای امام جمعه شهرستان در منطقه است و همه تلاش خود را برای تقویت برنامه های دینی و نیز فرهنگ بومی بکار خواهد گرفت.

او راه اندازی گروه معارف و نیز تولید برنامه ای دینی برای آشنایی بیشتر مخاطبان با مفاهیم دینی، ترویج فرهنگ کار و تلاش، توجه بیشتر به دلسوزان انقلاب و ترویج شور و نشاط در جامعه را از برنامه های آتی رسانه ملی در آبادان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در منطقه تدین عمیق و انقلابی گری  از جمله خصلتهای بارز مردم در منطقه است و این علاوه بر بسیاری خصلتهایی بسیار پسندیده است که مردم منطقه دارند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آبادان تلاش دشمنان برای ترویج تفکرات الحادی و منحرف در منطقه را بسیار زیاد  اعلام کرد و افزود: به دلیل پایبندی مردم منطقه به انقلاب و نظام دشمنان در بسیاری از تبلیغات فرهنگی خود شکست خورده اند.

در این دیدار صمیمی  نیز برخی مدیران صدا و سیمای  مرکز آبادان  مطالبی را در  حوزه کاری خود بیان کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.