در نیروگاه رامین اهواز محقق شد؛

تولید ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ۱۰ ماهه امسال، ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مگاوات ساعت انرژی برق در این نیروگاه تولید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: هم اکنون با اجرای پروژه‌های تعمیراتی متعدد در نیروگاه رامین، در حال افزایش و تقویت سطح آمادگی خود به منظور تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی است.

او افزود: تامین انرژی برق مورد نیاز مردم و صنایع رسالت اصلی ما است و با توجه به کاهش مصرف برق و همچنین بی نیازی شبکه سراسری برق در فصل زمستان، پروژه‌های تعمیراتی و اصلاحی متعددی را به منظور تقویت آمادگی واحد‌های تولید برق اجرا در دست اجرا داریم.

محمدی با اشاره به تولید ۸ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۸۶۴ مگاوات ساعت انرژی برق طی ۱۰ ماهه سال جاری اظهار داشت: این میزان تولید در حالی محقق شده که از اوایل فصل پائیز تاکنون هر ۶ واحد تولید برق خود را طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و در بازه زمانی خاص از مدار خارج نموده تا بتوانیم با رفع محدودیت‌ها و چالش‌های فنی با آمادگی مطلوبی به استقبال فصل تابستان و پیک مصرف برق برویم.

نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد ۳۰۵ و ۳۱۵ مگاواتی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تامین برق مورد نیاز استان خوزستان و تقویت شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.