قدردانی نتانیاهو از مواضع عربستان و امارات درباره «هولوکاست»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط با کشور‌های عربی، از مواضع عربستان و امارات درباره هولوکاست ادعایی صهیونیست‌ها قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه «الخلیج الجدید» در ادامه عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم امروز یکشنبه در حساب توییتری خود از مواضع عربستان و امارات متحده عربی در خصوص هولوکاست ادعایی صهیونیست‌ها قدردانی کرد و آن را نشانه‌ای جدید از تغییر جهان عرب در برابر رژیم صهیونیستی دانست.

نتانیاهو در حساب رسمی توییتری خود نوشت: من در آغاز جلسه هفتگی کابینه گفتم که از نظرات مهمی که عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات بیان کرده و با گرامیداشت سالروز هولوکاست، خواهان مبارزه با نژادپرستی، خشونت و افراط گرایی شده است، استقبال می‌کنم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت: سخنان وی به منزله سخنانی خارق العاده‌ای در زمینه تعامل جهان عرب با مسئله هولوکاست است. این مسئله همچنین دلیلی بر تغییراتی است که در تعامل جهان عرب با اسرائیل رخ داده است.

وزیر خارجه امارات در ادامه تلاش‌ها در چارچوب عادی سازی روابط با تل‌آویو، روز شنبه در حساب توییتری خود نوشته بود: در سالروز هولوکاست ما در کنار بشریت و در مخالفت با نژادپرستی، خشونت و افراط گرایی می‌ایستیم و جان‌های از دست رفته را با همدیگر به یاد می‌آوریم تا این جنایات ضد بشری (بار دیگر) تکرار نشود.

نتانیاهو همچنین در توئیت دیگری از سفر «محمد العیسی» وزیر دادگستری عربستان و دبیرکل سابق انجمن جهان اسلام در روز پنجشنبه به اردوگاه آشوویتس (اردوگاه ادعایی متعلق به نازی‌ها برای شکنجه یهودیان در لهستان) قدردانی کرد.

نتانیاهو مدعی شد: سفر العیسی نشانه دیگری بر تغییرات در موضع هیئت‌های اسلامی و به طبع، کشور‌های عربی در برابر اسرائیل، هولوکاست و یهود است.

پیشتر صفحه توییتری عربی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی ویدئویی از نماز خواندن وزیر دادگستری عربستان در اردوگاه آشویتس به همراه شماری دیگری از مسلمان منتشر کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار