هیلاری کلینتون: نمی‌توانیم ۴ سال دیگر با ترامپ ادامه دهیم

نامزد شکست‌خورده انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا با اعلام اینکه این کشور نمی‌تواند ۴ سال دیگر ترامپ را به عنوان رئیس‌جمهور بپذیرد، گفت در انتخابات آتی دموکرات‌هاب باید پیروز شوند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین آمریکا، تاکید کرد آمریکا نمی‌تواند چهار سال دیگر دونالد ترامپ را به عنوان رئیس‌جمهورش بپذیرد.

کلینتون که در انتخابات سال ۲۰۱۶ از  ترامپ رقیب جمهوری‌خواه خودشکست خورد، این مطلب را در حاشیه جشنواره سینمایی ساندانس اعلام کرد. سریال مستند زندگینامه هیلاری کلینتون که از سوی نانت برستین برای وبسایت فیلم و آگهی‌های تصویری هولو ساخته شده در جشنواره ساندانس ارائه شد و هیلاری کلینتون با حضور در این جشنواره مصاحبه‌هایی با برخی رسانه‌ها انجام داد.

او در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه در پاسخ به سوالی درباره انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا در حالی که کاملا مراقب بود نام دونالد ترامپ را به زبان نیاورد، تاکید کرد: «من فکر می‌کنم که باید در انتخابات آینده پیروز شویم. تصور نمی‌کنم که بتوانیم چهار سال دیگر با رئیس جمهور فعلی ادامه دهیم. این برای نظام دموکراتیک ما بسیار خطرناک خواهد بود به همین خاطر من همه تلاش خودم را خواهم کرد تا در انتخابات آینده دموکرات‌ها پیروز شوند.»

نامزد شکست‌خورده انتخابات ۲۰۱۶ گفت: «ما باید از رقیب خود بیشتر تلاش کنیم چرا که آن‌ها به شدت سازمان یافته هستند، از حمایت‌های مالی خوبی برخوردار هستند و از کمک‌های خارجی نیز بهره می‌برند.»

کلینتون افزود: پیروزی در دسترس است. ما باید پیروز شویم چرا که این دولت به مردم وعده‌هایی داده که به آن‌ها عمل نکرده یا در عمل به آن‌ها ناکام مانده است. ما باید از همه موانعی که آن‌ها (جمهوری‌خواهان) در مسیرمان قرار می‌دهند، عبور کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار