کارگردان‌ها مقابل دوربین سریال «آقازاده»/ همکاری دوباره لطیفی با عنقا

پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» رفته است.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از حضور نیکی کریمی و مسعود فروتن، حالا محمدحسین لطیفی نیز به عنوان بازیگر جلوی دوربین سریال «آقازاده» با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی رفته تا این سریال در جمع عوامل سازنده اش شاهد حضور چهار کارگردان باشد.

«آقازاده» پنجمین همکاری مشترک لطیفی و عنقا و البته دومین تجربه شان در شبکه نمایش خانگی یک دهه پس از سریال «قلب یخی» است. البته با این تفاوت که در آن سریال لطیفی کارگردان بود و اینجا بازیگر!

این دومین تجربه بازیگری لطیفی در سریال‌های حامد عنقاست و او پیش از این و برای اولین بار یکی از نقش‌های اصلی سریال «پیکسل» را بازی کرده بود. اولین سریال تعاملی ایران که در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد و لطیفی علاوه بر بازیگری به همراه محمود معظمی کارگردانی سریال را هم برعهده داشته اند.

لطیفی و عنقا به عنوان کارگردان و نویسنده تجربه‌های تلویزیونی مشترکی از جمله «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» را داشته اند.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، امین حیایی، کامبیز دیرباز و نیکی کریمی بازیگران سریال «آقازاده» هستند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار