دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال گفت: منتظریم تا کمیته انضباطی رای بازی ۲ تیم شهروند با ستارگان را اعلام کند تا بعد از آن درباره زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی تصمیم بگیریم.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه چه زمانی رای دیدار ۲ تیم شهروند ساری و ستارگان ورامین در مرحله پلی آف لیگ برتر مشخص خواهد شد اظهار داشت: ما روز شنبه صحبت‌های هر ۲ نماینده باشگاه‌های (شهروند ساری و ستارگان ورامین) را شنیدیم و بعد از آن مدارک لازم را برای رای این دیدار به کمیته انضباطی ارسال کردیم. در نهایت قرار شد این کمیته رای دقیق این بازی را صادر کند. هنوز زمان دقیق اعلام این رای مشخص نیست و این موضوع مربوط به کمیته انضباطی است.


بیشتر بخوانید: یک فوتسالیست دیگر ایران لژیونر شد


دبیر سازمان لیگ برتر فوتسال درباره زمان دقیق برگزاری نیمه نهایی پلی آف گفت: همان طور که گفتم منتظریم تا کمیته انضباطی رای بازی ۲ تیم شهروند ساری با ستارگان ورامین را اعلام کند تا بعد از آن درباره تاریخ دقیق برگزاری مرحله نیمه نهایی پلی آف تصمیم گیری کنیم. تا زمانی که رای بازی صادر نشود، نمی‌توان تاریخ مشخصی را برای مرحله بعد پلی آف مشخص کرد.

دبیر سازمان لیگ فوتسال درباره وضعیت لیگ دسته اول گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است ۴ اسفند مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته اول به پایان برسد.


بیشتر بخوانید: درخشش لژیونر ایرانی در لیگ برتر فوتسال اندونزی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار