برگزاری برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و نسل جوان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مناطق شهری و روستایی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردم و نسل جوان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در مناطق شهری و روستایی خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با محوریت مردم و نسل جوان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام «سیدلطف الله حیات الغیب» از برگزاری ویژه برنامه  فجر خبر داد و افزود: امسال بیش از دو هزار و ۵۰۰ برنامه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان عنوان داشت: هدف از اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر تبیین و ترویج ارزش‌ها بین نسل جوان و بازگو کردن دستاورد‌های انقلاب است.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت مردم خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با حضور پر رنگ مبلغان بومی و غیربومی در مناطق شهری و روستایی برگزار می‌شوند.

حجت الاسلام حیات الغیب خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، کانون‌های مساجد و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهند شد.

او  ادامه داد: مراسم غباروبی گلزار شهدا، برگزاری گفتمان‌های دینی و انقلابی، محافل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مبلغان در جمع مردم و نسل جوان و نوجوان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: حضور پر رنگ جوانان در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر از اهداف مهم برگزاری این برنامه‌ها بوده و این مهم با هدف ترویج ارزش‌ها بین نسل نو و مصون سازی آنان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.