فنونی‌زاده: پرسپولیس زیبا بازی نمی‌کند/ سنگ پرانی اتفاق ناخوشایندی برای فوتبال است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس مقابل ترکتور زیبا بازی نکرد و فقط ۳ امتیاز را به دست آورد.

مرتضی فنونی زاده پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پرسپولیس و تراکتور اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس یک مقدار بهتر از گذشته بازی کرد. با توجه به شرایط میزبانی بازیکنان این تیم شروع طوفانی داشتند و  ۲ گل هم به ثمر رساندند. البته به نظرم پرسپولیس فقط ۳ امتیاز را گرفت و بازی زیبایی از این تیم ندیدیم. فاکتور مثبت پرسپولیس این بود که با ۲ مهاجم بازی کرد و بازگشت کامیابی نیا هم نوید بخش روز‌های خوب در این تیم را می‌دهد.  

او ادامه داد: به هر حال با وجود همه کم و کاستی‌ها نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس بهتر از گذشته شده است، اما در فاز حمله هنوز مشکل داریم. به نظرم اوساگونا خرید خوبی برای پرسپولیس نیست. انشاالله این بازیکن در بازی‌های بعدی بهتر شود. بازیکنان آمریکای جنوبی تکنیکی و قدرتی هستند، اما چیز خاصی از اوساگونا در بازی روز گذشته ندیدیم. این بازیکن  در تیم ذوب آهن موقعیت‌های زیادی به دست می‌آورد و یکی - ۲ گل می‌زد، اما او باید بداند در پرسپولیس موقعیت‌های کمتری نصیبش می‌شود و باید از تک موقعیت‌ها بهترین استفاده را کند. البته استوکس مهاجم جدید پرسپولیس فوتبالیست بهتری است.  این بازیکن می‌تواند کمک حال سرخپوشان پایتخت باشد. گل محمدی می‌توانست از عالیشاه و عبدی به جای اوساگونا در خط حمله استفاده کند که این کار را نکرد.  

اعتراض زیاد بازیکنان پرسپولیس و تراکتور نقطه تاریک بازی بود 

فنونی زاده بیان کرد: اعتراض  زیاد و  بدون دلیل بازیکنان پرسپولیس و تراکتور نقطه تاریک بازی روز گذشته بود.  سید جلال حسینی به عنوان کاپیتان تیم پرسپولیس باید به خوبی بازیکنان را در زمین مسابقه مدیریت می‌کرد تا این اتفاقات رخ ندهد. به هر حال برخی از بازیکنان با دریافت کارت‌های بی مورد بازی هفته بعد  را از دست دادند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره درگیری‌ بازیکنان پرسپولیس و تراکتور و سنگ پرانی هواداران اظهار کرد: به هر حال بازی‌های این ۲ تیم همواره حاشیه‌دارد و باید شرایط را درک کنیم. درگیری و سنگ پرانی اتفاق ناخوشایندی برای فوتبال کشورمان است.  

تراکتور در نبود الهامی بازی بهتری ارائه کرد 

فنونی زاده درباره اینکه اخراج ساکت الهامی در روند بازی تیم تراکتور تاثیرگذار بود، گفت: به نظرم اخراج  الهامی در بازی تاثیر چندانی در بازی تراکتور نگذاشت  و بود و نبودش در این بازی فرقی نمی‌کرد. تراکتور در نبود الهامی بازی بهتری ارائه کرد، اما این تیم تبریزی فقط توانایی زدن گل را نداشت.  

او درباره عملکرد تیم تراکتور در بازی با پرسپولیس گفت: به نظرم  تراکتور تیم خوبی است، اما یک گلزن کم دارد.  امیری ستاره بازی روز گذشته بود که یک پاس  گل داد و خودش هم گل  دوم را با نبوغ فردی زد.  

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در یک روز غیر تعطیل به ورزشگاه رفتند و تیم خود را تشویق کردند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر/ پیروزی مقتدرانه سرخپوشان با یحیی


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار