با حکم رئیس کمیته امداد:

مدیر کل کمیته امداد استان یزد در سکوت خبری منصوب شد

رئیس کمیته امداد در حکمی محمد شجاعان را به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان یزد منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، رئیس کمیته امداد در حکمی محمد شجاعان را به عنوان مدیرکل کمیته امداد استان یزد منصوب کرد.

در حکم انتصاب مدیر کل کمیته امداد استان یزد آمده است:

آقای محمد شجاعان:  

با استناد به بند (۶) ماده (۱۴) اساسنامه و نظر به تدیّن، تخصص و تجربیات ارزنده، به موجب این ابلاغ جناب عالی را برای مدت دو سال به عنوان مـدیـرکـل استـان یزد در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) منصوب می‌نماید.

این نهاد مقدس که بر اساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل (ره) شکل یافته، بایستی پیام آور فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی باشد و غیرت و کرامت انسانی را در حمایت از محرومان حفظ کند و در شرایط کنونی مأموریت اصلی آن، توانمندسازی نیازمندان و ایجاد درآمد با ثبات برای خانواده‌های تهی دست و رعایت کرامت و حرمت کمک شوندگان باشد.

براین اساس انتظار می‌رود توصیه موکد رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) در حکم انتصاب اخیرشان در کمیته امداد مبنی بر بهره گیری از نیرو‌های جوان، مؤمن و انقلابی نصب العین قرار گرفته و تمهیدات لازم به منظور ساماندهی و برنامه ریزی جهت استفاده از همه ظرفیت‌ها مد نظر قرار گیرد و ضمن بازشناسی ظرفیت‌های درون و برون سازمانی، با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه¬ی ارزشی، انقلابی و جهادی، با استفاده بهینه از منابع و اجتناب از هرگونه اسراف و تجمل گرایی، با اتّکال به خداوند متعال به منظور تحقق اهداف عالیه امداد گام‌های اساسی بردارید.

امید است تحت عنایت حضرت ولیعصر (عج) و با بهره گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت مندی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فراهم گردد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار