امیرآبادی فراهانی در تذکر شفاهی:

برجام چه شد که امروز وزیر خارجه بحث مذاکره جدید را مطرح می‌کند؟

نماینده قم گفت: مذاکره برجام چه شد که امروز وزیر امور خارجه بحث مذاکره جدید را مطرح می‌کند، با برجام هم تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شد.

برجام چه شد که امروز وزیر خارجه بحث مذاکره جدید را مطرح می‌کند؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز پارلمان در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه اظهار کرد: آقای ظریف شهادت سردار سلیمانی که ضامن امنیت ایران و منطقه بود چگونه اصلاح می‌شود که شما خواستار مذاکره با آمریکا هستید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: آمریکا فرمانده نیروی قدس را هم تهدید به ترور کرده و تقاضای بنده از آقایان روحانی و ظریف این است که این روند تحقیر ما به دشمن را کنار بگذارند.

فراهانی بیان کرد: مذاکره برجام چه شد که امروز وزیر امور خارجه بحث مذاکره جدید را مطرح می‌کند، با برجام هم تحریم‌ها علیه ایران بیشتر شد سردار سلیمانی را ترور کردند و ایران بارها مورد تهدید قرار گرفت.

او افزود: مجلس طرحی سه فوریتی ارائه کرد تا عزت ملی باقی بماند، بنابراین این همه احساس برای تهدید ملی به چه منظور است. آقای ظریف شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر یک ذره غیرت ایرانی دارید باید بدانید الان چهلمین روز سردار سلیمانی نشده پس چرا بحث سازش را مطرح کردید؟

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: آقای روحانی صندوق‌های رأی دست شما و وزیر کشور است و این حرف که می‌گویید که امیدوارم رأی‌ها در انتخابات جابه‌جا نشود را خطاب به چه کسی می‌گویید؟ مجلس فعلی هم نوش جان شما و وزرایتان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
دلش برای موگرینی تنگ شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
احسنت
آخرین اخبار