۶۷ هزار و ۷۱۰ لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : ۶۷ هزار و ۷۱۰ لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان توسط ماموران انتظامی کشف شده است.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد محمدی فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت : این میزان سوخت قاچاق شامل گازوییل و بنزین است که از قاچاقچیان و عرضه کنندگان سوخت غیرمجاز کشف و ضبط شده است.

او گفت : همچنین از ابتدای امسال تا پایان دیماه باتلاش ماموران انتظامی قصرشیرین، ۲۲۴ فقره سرقت در این شهرستان کشف و در این رابطه نیز ۱۷۶ سارق دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: دستگیری ۵۴ قاچاقچی از مهمترین اقدام‌های پلیس این شهرستان در ۱۰ ماه سپری شده از سال جاری است.

محمدی از دستگیری ۹۶ نفر معتاد و مصرف کننده مواد مخدر طی امسال خبر داد که این معتادان تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد شده اند.

او افزود: از ابتدای امسال تا پایان دی، ۶ هزار و ۴۰۰ لیتر سموم کشاورزی، ۶ هزار و ۴۸۰ کیلو قند و ۱۳ عدد سرسیلندر که همگی قاچاق بوده توسط پلیس کشف شده است.

او افزود: کشف ۲۹۲ عدد انواع قرص روانگردان و بیش از پنجکیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در این شهرستان است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: همچنین امسال ۳۷۷ دستگاه خودرو و ۲۲۹ دستگاه موتورسیکلت متخلف در این شهرستان توقیف شده که سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر و حرکات مارپیچ و خطرناک مهم‌ترین دلایل توقیف این وسایط نقلیه است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار