رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:

بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه در استان برگزار می‌گردد

حجت‌الاسلام قندهاری گفت: بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در استان سمنان برگزار می‌گردد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان در حاشیه نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ برنامه طی ایام الله دهه فجر در استان سمنان برگزار می‌گردد گفت: این برنامه در استان از جمعه شب مورخ ۱۱ بهمن ماه آغاز می‌شود.

او با بیان اینکه از شب ۱۲ بهمن ماه نیز در مساجد استان سمنان برنامه‌های متنوعی برگزار می‌گردد افزود: در دهه فجر دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیز قبل از نماز جمعه اقدام به برپایی میز خدمت می‌کنند.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز ورود امام راحل به کشور رژه موتورسواران نیرو‌های مسلح برگزار می‌گردد افزود: در ایام دهه فجر در میادین اصلی استان سمنان تئاتر شهری و اجرای سرود با موضوعات انقلابی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه حضور راویان انقلاب در مدارس نیز از مهم‌ترین برنامه‌های این ایام است گفت: امسال شعار دهه فجر انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایت مداری، جهاد و مقاومت نامگذاری شده اشت.

او با بیان اینکه در روز ۱۲ بهمن ماه مراسم غبار روبی و گلباران مزار شهدا نیز انجام می‌شود گفت: این برنامه با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در امامزاده یحیی (ع) شهرستان سمنان انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام قندهاری با بیان اینکه در ۲۲ بهمن ماه امسال نیز حضور پر شکوه مردم استان را در راهپیمایی این روز داریم افزود: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز در این ایام در دستور کار قرار دارد تصریح کرد: ما در آستانه انتخابات سرنوشت سازی هستیم که حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌تواند زمینه ساز حضور در پای صندوق‌های رای شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.