اعلام آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری «وقف، احسان ماندگار»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از ۲۲ بهمن جاری به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری «وقف، احسان ماندگار» یاد کرد .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حجت الاسلام محمدصالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از ۲۲ بهمن جاری به عنوان آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره هنری «وقف، احسان ماندگار» یاد کرد و گفت : این جشنواره ۲۴ بهمن در بقعه متبرکه امامزاده ابراهیم (ع) کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با تاکید براینکه در این آیین از ۱۰ اثر برگزیده تقدیر به عمل می‌آید، گفت : این جشنواره در چهار محور وقف، بقاع متبرکه، قرآن و امورخیریه برگزار می‌شود.

او از ارسال فیلم، عکس، نقاشی و طراحی به عنوان قالب‌های آثار ارسالی یاد کرد و افزود: این جشنواره با هدف فرهنگ سازی و آشنایی مردم با فرهنگ وقف و تعالیم اسلامی، به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس بلوار شهید بهشتی، نبش سی متری اول اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ارسال کنند و یا با شماره ۰۸۳۳۸۳۵۲۹۹۱ تماس بگیرند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار