۲ سارق وسایل تاسیسات ساختمان‌ها دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی از دستگیری ۲ سارق وسایل و لوله‌های تاسیساتی ساختمان ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "فرهاد حیدری" رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی گفت: شامگاه جمعه مورخه چهارم بهمن سال جاری ماموران گشت پیشگیری کلانتری در حال گشت زنی در شهرک ولیعصر بودند که به دو مرد جوان که از داخل یک آپارتمان خارج و سوار بر موتور شده بودند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با نگهبان شهرک هماهنگی‌های لازم را انجام داده و مانع خروج دو مرد جوان از داخل شهرک شدند و در این مرحله با توقف موتورسیکلت دو جوان ماموران برای بازرسی از کیسه مشکی رنگ که در دست یکی از متهمان بود وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری ۱۳۵ آزادی ادامه داد: ماموران در بازرسی کیسه مرموز شیرآلات باز شده از داخل ساختمان را به دست آوردند و دو مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشتند پس از انتقال به کلانتری به سرقت شیرآلات، و تجهیزات بخش‌های تاسیسات ساختمان‌ها اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند مدت ۲ ماه است که دست به سرقت وسایل تاسیساتی داخل ساختمان می‌زنند، گفت: همچنین معترف شدند اموال سرقتی را به عنوان ضایعاتی فروخته اند.

سرهنگ حیدری گفت: مدیران ساختمان‌ها با توجه به ازدحام زیاد خانواده‌ها در آپارتمان‌های چند طبقه که تردد در آنجا زیاد است باید بخش‌های تاسیساتی را قفل کرده یا با حفاظ‌های فلزی مسیر را برای ورود سارقان سخت کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار