حساس‌ترین بازی‌های لیگ برترفوتبال، که ۵۳ خطا داشت

یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ برترفوتبال، که ۵۳ خطا داشت، دیروزدرورزشگاه آزادی تهران بین تیم‌های پرسپولیس و تراکتوربرگزارشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دراین بازی پربرخورد، اکبریان، داوراین بازی، با کارت زرد‌های پرشماری که، در جریان بازی نشان داد و البته اخراج ساکت الهامی، سرمربی تراکتور، به سوژه روز فوتبال تبدیل شده است.

اصفهانیان، ازداوران پیشکسوت وقدیمی فوتبال، درباره بازی دیروز وداوری آن می‌گوید: وجود حدود ۵۵ خطا، نشانگر این است که یک بازی فیزیکی و خشن انجام شده و داورهم، بازی سختی را قضاوت کرد و چند صحنه از این بازی هم، نیاز به بازبینی دارد.

سهرابی، سرپرست باشگاه تراکتور گفت: داور بازی با اشتباهاتش، تمرکز تیمی ما را گرفت.

به هرحال، دربازی‌های مهم وحساس اینچنینی، بایدمسئولان برگزاری مسابقات، بادوراندیشی وبرنا مه ریزی دقیق، باید زمینه را برای احترام متقابل به بازیکنان وکادرفنی وهوادران فراهم کنند، موضوعی که درپایان بازی دیروز، متاسفانه، با حواشی زیادی همراه بود.

حال باید دید، مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چه برخورد‌هایی با خاطیان خواهند داشت؟

دیروزهم، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، شجاع خلیل زاده ازپرسپولیس و محمدرضا خانزاده ازتراکتوررا به دلیل رفتار‌های صورت گرفته در بازی، با دستور موقت تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات‌محروم کرده است.

همچنین الهامی، سرمربی تراکتور، برای ادای پاره‌ای از توضیحات به کمیته انضباطی فراخوانده شده است.

براساس اطلاعیه کمیته انضباطی، حواشی مسابقه به صورت کامل رصد شده و پس از دریافت گزارش ناظران‌احکام خود را در قبال باشگاه‌ها و نفرات متخلف صادر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها: فوتبال ، جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار