دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مهندس نیک شمار مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه

دیدار مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با مدیرکل دیوان محاسبات استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در این دیدار نحوه هزینه کرد اعتبارات مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اظهار اینکه نهاد‌های نظارتی در دستگاه‌های اجرایی استان همیشه به عنوان یک یاور مطمئن برای مدیران محسوب می‌شوند، گفت : تمام هدف سازمان بهزیستی ارائه خدمت به اقشار آسیب پذیر جامعه است و تمام تلاشمان را می‌کنیم که این خدمت در چارچوب قانون انجام پذیرد.

او افزود: ۱۶۰ هزار مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه هستند و بهزیستی به عنوان دستگاه نهادی و خدمت رسان به جامعه هدف در چارچوب قانون به وظایف خود عمل می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به اهدای ۲۷۷ سری جهیزیه کامل شامل ۱۲ قلم برای مددجویان تحت پوشش با همکاری استانداری و قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف، گفت: با این اقدام بهزیستی استان کرمانشاه در زمینه اهدای جهیزیه به مددجویان رتبه اول کشور را دارد و در ایام دهه مبارک فجر نیز ۴۱۰ سری جهیزیه دیگر نیز با مشارکت استانداری به مددجویان تحت پوشش در غرب و شرقی کشور اهدا خواهد شد.

نیک شمار گفت: با توجه به اینکه وظیفه بهزیستی خدمات رسانی به اقشار محروم و نیازمند جامعه است، دیوان محاسبات آمادگی هرگونه تعامل و همکاری در چهار چوب قانون را با سازمان بهزیستی دارد.

او افزود: که بهزیستی به عنوان یک دستگاه خدمات رسان تاکنون در انجام وظایف خود به خوبی عمل کرده و همکاران ما در دیوان محاسبات تعامل خوبی را با مجموعه بهزیستی دارند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار