ورود سه نام آور سال‌های حماسه و ایثار به بوشهر

پیکر سه شهید نام آور بی‌نام سال‌های دفاع مقدس صبح امروز در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) وارد بوشهر شد.

ورود سه نام آور سال‌های حماسه و ایثار به بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر سه شهید گمنام صبح سه‌شنبه از طریق فرودگاه بوشهر وارد این شهر شد و مراسم استقبال از این شهدا با حضور گروه‌های مختلف مردم و مسئولان از جمله نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و استاندار بوشهر از سالن پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی بوشهر واقع در خیابان امام رضا (ع) تا مسجد قائم (عج) برگزار شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: این شهدای گمنام در عملیات‌های «کربلای ۵» در شلمچه، «عاشورا ۲» در منطقه میمک و «عملیات بدر» در شرق دجله تفحص شده‌اند و دو نفرشان ۲۵ و یک نفر ۱۸ ساله هستند.

سردار غلامعلی کفاش افزود: پیکر مطهر دو شهید گمنام مربوط عملیات‌های بدر و عاشورا ۲ برای تشییع و تدفین به روستای کوری حیاتی در شهرستان جم اعزام خواهند شد.

او بیان کرد: مراسم استقبال از این شهدا، ساعت ۱۶ امروز (سه‌شنبه ۸ بهمن) از میدان امام حسین (ع) تا هیات فاطمیون جم برگزار می‌شود و مراسم وداع با شهدا نیز بعد از نماز مغرب و عشا در همان مکان برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ادامه داد: همچنین مراسم استقبال از شهدا و وداع با آنان ساعت ۲۰:۳۰ در امامزاده سید‌حبیب‌الله بخش‌ریز برگزار می‌شود و مراسم تشییع و خاکسپاری آنان هم ساعت ۸ فردا (چهارشنبه ۹ بهمن) همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در روستای کوری حیاتی شهرستان جم برگزار خواهد شد.

کفاش با اشاره به اینکه پیکر شهید گمنام عملیات کربلای ۵ در بوشهر تدفین می‌شود، گفت: مراسم شب وداع با این شهید امشب (سه‌شنبه ۸ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار می‌شود.

او افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید ساعت ۹ فردا (چهارشنبه ۹ بهمن) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پس از قرائت زیارت عاشورا از بسیج مرکزی تا مصلای جمعه بوشهر برگزار می‌شود و سپس پیکرش در اداره اطلاعات این شهر به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.