تاکید اشرف غنی بر هماهنگی هرچه بیشتر سه قوه

رئیس جمهور افغانستان در دیدار با رئیس مجلس این کشور بر هماهنگی هرچه بیشتر سه قوه تاکید کرد.

تاکید اشرف غنی بر هماهنگی هرچه بیشتر سه قوهبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اشرف غنی، رئیس جمهور افغانستان در دیدار با میر رحمان رحمانی، رئیس مجلس این کشور در ارگ ریاست جمهوری بر هماهنگی هرچه بیشتر سه قوه تاکید کرد.

رئیس مجلس افغانستان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از جلسات و مصوبات در چهار و نیم ماه گذشته، از اقدامات و تلاش های اشرف غنی برای افزایش هماهنگی میان قوه اجرائی و قوه مقننه قدردانی کرد.

رئیس جمهور افغانستان نیز ضمن تشکر از مصوبات مجلس، فعالیت های این نهاد را چشمگیر خواند و گفت: اعضای مجلس افغانستان با در نظر داشت منافع ملی بودجه سال مالی ۱۳۹۹ را به موقع تصویب کردند. وی افزود: این اقدام برای اجرائی کردن برنامه های اساسی دولت ارزنده می باشد.

اشرف غنی در حالی تصویب بودجه مطابق منافع ملی خوانده است که مردم غور یک هفته است که به دلیل عدم اختصاص بودجه کافی توسعه ای در این ولایت، دست به اعتراض زده و ادارات دولتی را مسدود کرده اند.

رئیس جمهور افغانستان همچنین بر افزایش هماهنگی میان سه قوه تاکید کرد و گفت: سلسله نشست ها با کمیسیون های مجلس و سنا ادامه خواهد یافت و سطح هماهنگی میان قوه اجرائی و قوه مقننه بیش از پیش تقویت خواهد گردید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.