رئیس سازمان صمت سمنان خبرداد؛

افتتاح ۱۰ پروژه تولیدی در استان سمنان

اسودی گفت: واحد‌های صنعتی با سرمایه‌گذاری ۶۷۰ میلیارد تومان و اشتغال ۹۰۰ نفر به‌طور مستقیم به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بهروز اسودی رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی استان در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: ۱۰ طرح صنعتی و معدنی هم‌زمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند.

اوافزود: کارخانه ریسندگی پنبه بااعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر، تولید انواع پارچه جین و پنبه بااعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان و اشتغال ۲۵۰ نفر و یک شرکت فولاد در گرمسار با سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد تومان درزمینهٔ تولید میلگرد آج‌دار یا شاخه‌ای از جنس فولاد ساده کربنی و اشتغال ۷۰ نفر ازاین‌دست طرح‌ها هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: شرکت فرآوری معدنی با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری ۲۵ میلیارد تومانی در زمینه تولید کاتد مس و اشتغال ۷۰ نفر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دهه فجر است همچنین افتتاح شرکت تولید کننده قطعات گچی ساختمان و شرکت تولید کننده پودر زئولیت در سمنان از دیگر طرح‌ها هستند.

اسودی از افتتاح یک کارخانه کارتن سازی در شاهرود خبر داد و بیان کرد: شرکت تولید کننده کیسه پروپیلن در گرمسار، شرکت تولیدی گچ در سرخه شرکت تولید کننده ملات خشک در سمنان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هستند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.