افتتاح وکلنگ زنی سه مدرسه در شهرستان سردشت

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی از افتتاح و کلنگ زنی سه مدرسه در شهرستان سردشت خبرداد.

علی آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام دهه فجر به همت خیران یک باب مدرسه افتتاح و دو باب مدرسه کلنگ زنی شد.
 
آخوندیان افزود: مدرسه دو کلاسه بناویله بزرگ در زمینی با مساحت یک هزار مترمربع و ۹۰ متر مربع زیربنا، با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده، احداث و به بهره برداری رسید.
 
او اضافه کرد: دو مدرسه یک کلاسه نیز در روستا‌های فقه خدریان و گلوه هرکدام در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال کلنگ زنی شد که تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.
 
آخوندیان با اظهار اینکه از ابتدای سال تاکنون ۸ مدرسه با ۲۶ کلاس درسی و با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال از سوی خیرین احداث شده است؛ افزود: تا کنون ۴ مدرسه به بهره برداری رسیده و ۴ مدرسه دیگر نیز تا مهر ماه سال ۹۹ به بهره برداری خواهند رسید.
 
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز آذرایجان غربی بیان کرد: در سالجاری تا کنون ۱۰ مدرسه توسط خیران در سردشت کلنگ زنی شده است که مدرسه بناویله بزرگ پنجمین افتتاح مدارس خیری در سال بود. هم اکنون ۵ مدرسه خیری دیگری هم که در حال احداث می‌باشند که ۷۰ درصد عملیات احداث آن‌ها انجام شده است و پاییز ۹۹ برای بهره برداری تحویل آموزش وپرورش داده خواهند شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.