گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و انجمن راهنمایان گردشگری در راستای ارتقای زمینه‌های گردشگری فرهنگی شهر تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند. ‍

 به گزارش   خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی معاون فرهنگی شهرداری کرمانشاه  با تقدیر از همکاری انجمن راهنمایان گردشگری با حوزه فرهنگی شهرداری گفت: معتقدیم گردشگری، موثرترین راه توسعه کرمانشاه است و گردشگری فرهنگی مهمترین بخش آن می‌باشد و در این راستا با تعریف رویداد‌ها و ظرفیت‌هایی توانستیم به این رسالت بپردازیم و باید هدف همه‌ی دلسوزان شهر این باشد که گردشگری، صنعت مادر کرمانشاه شود.

او در ادامه افزود: یکی از طرح‌های موفق در حوزه گردشگری که در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلید خورد طرح سفیران گردشگری بود که جمع کثیری از شهروندان در رده‌های مختلف سنی و صنفی از جمله هنرمندان و ورزشکاران را درگیر معرفی شهر کرمانشاه در جهت جذب گردشگر نمود که در جهت تقویت این مهم نیازمند همکاری انجمن هستیم.

عبدالمالکی بیان کرد: دغدغه ما باید گردشگری شهری شود و از تجربه‌های موفق در شهر‌هایی که در این راستا کارنامه درخشانی دارند کمک بگیریم.

او  در ادامه به ایجاد استارت آپ‌های گردشگری و برگزاری کارگاه‌های آموزش‌های تخصصی و عمومی گردشگری تاکید کرد.

کرمی رئیس انجمن راهنمایان گردشگری با تقدیر از عملکرد شهرداری گفت: الحمدالله نوع دید شهرداری در زمینه‌ی گردشگری، همکاری و تعامل است و جای تقدیر دارد.

او  افزود: پیشنهاد می‌کنیم در زمینه ایجاد بستر‌های لازم گردشگری در کرمانشاه، به نامگذاری گذر راهنمایان گردشگری بر روی معابری که گردشگرپذیر هستند پرداخته شود و همچنین با تهیه و نصب تابلو‌های راهنمای گردشگری در مسیر‌های هدف به معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری تسهیل ببخشیم.

رئیس انجمن راهنمایان گردشگری  به ایجاد اپلیکشن‌های گردشگری شهری تاکید کرد و گفت: باید دغدغه ما این باشد که مردم را به شهرگردی تشویق کنیم و با همکاری دستگاه‌های متولی گردشگری، فضای کرمانشاه را برای گردشگران آماده نماییم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار