مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: رایزنی هایی که با فنی و حرفه ای داشتیم مبلغین ما در سراسر استان کرمانشاه افراد مستعد اشتغال که زمینه کار برای آن ها فراهم نیست شناسایی کنند.

 حجت الاسلام یوسف احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: در رایزنی انجام شده با فنی و حرفه ای  قرار شد مبلغین ما در  168 نقطه استان افراد مستعد اشتغال  که زمینه کار برای ان ها فراهم نیست شناسایی کنند تا مشغول به کار شوند.

او  با بیان اینکه  تفکر تبلیغات اسلامی کار جهادی و 24 ساعته است  گفت:  شناسایی جوانان  نیازمند اشتغال در راستای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام احمدی   گفت: تبلیغات کاندیدای مجلس در مجالس ترحیم و مجالس عزاداری حضرت فاطمه الزهرا خلاف قانون است.

او از اجرای طرح امام محله خبر داد و  افزود: در این طرح ائمه جماعت در مساجد محوری  به عنوان امام محله  رابط میان مردم و مسئولان خواهد بود.

حجت الاسلام احمدی بیان کرد:  در این رابطه  25 مسجد شناسایی کردیم که امام محله شود  در این مساجد دسترسی به حقوقدان  حل مشکلات  اجتماعی امورات اداری و پیگیری اسیب های اجتماعی  انجام می شد به گونه ای که مشکلات مردم در مساجد حل و فصل شود.

او اضافه کرد:  در این طرح امام محله خودش را در فضای مسجد محدود نمی کند و باید به میان  مردم محله برود مشکلات آن ها را شناسایی کند و به عنوان نماینده مسئولان مشکلات ان ها را بیان کند.
انتهای  پیام/ ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.