نماینده استان مرکزی نمونه کشوری بسیج

یکی از پایگاه‌های بسیج استان مرکزی رتبه نمونه کشوری را کسب کرد.

نماینده  استان مرکزی نمونه کشوری بسیجبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ محمد رضا عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: در جشنواره کشوری اسوه پایگاه بسیج شهید آسنجرانی ناحیه مقاومت بسیج اراک  در بین پایگاه‌های بسیج به عنوان پایگاه برتر انتخاب و از فرمانده و اعضای شورای این پایگاه تجلیل شد.

سرهنگ عسگری افزود: بسیج به عنوان پناهگاهی مطمئن برای مردم برای حل مشکلات آنهاست و امروز بسیجیان در درمان بیماری‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم تلاش می‌کنند و در این کار پیشتاز هستند.

او با بیان اینکه بسیج به عنوان محلی برای تربیت صالحان، عابدان و مخلصین است، اضافه کرد: افرادی که در چنین فضای معنوی رشد می‌کنند قطعا در صحنه‌های خدمت رسانی بهتر می‌توانند نقش آفرینی کنند و نمونه آن را ما در طول چهل سال انقلاب دیدیم که بسیجیان همواره پیشتاز خدمت رسانی بوده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با بیان اینکه امروز پایگاه‌های بسیج به عنوان خارچشم دشمنان تبدیل شده اند تصریح کرد: دشمن از قدرت بسیج به شدت هراس دارد چراکه پایگاه‌های بسیج به عنوان مأمنی برای حل مشکلات مردم نقش آفرینی می‌کنند و دشمن امروز به دنبال این است وجهه مردمی بسیج را تخریب کند که البته روحیه خدمت گذاری بسیج این اجازه را به دشمن نخواهد داد.

او ادامه داد:بسیج یک هویت اخلاقی است و در طول چهل سال انقلاب همواره به دنبال تحقق اهداف انقلاب بوده و امروز میدان تجمیع تمام مراتب انسانی تبدیل شده که باید برای تقویت و گسترش آن روز به روز تلاش بیشتر کنیم وبه عنوان نقطه کانونی عزت در جهان اسلام به سمت تحقق تمدن اسلامی پیش می‌رود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.