پاسخگویی استاندار سمنان به مشکلات مردمی

استاندار سمنان با حضور در سامانه سامد و ارتباط تلفنی با مردم ضمن شنیدن مشکلات مردم برای رفع آن‌ها نیز تصمیم گیری کرد.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان و معاون عمرانی استانداری سمنان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی با حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) از نزدکی با مردم گفتگو کرده و به مشکلات آن‌ها رسیدگی کرده اند.

علیرضا آشناگر استاندار سمنان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با باین اینکه امروز ۲۳ تماس تلفنی در این بازدید پاسخ داده شده است گفت: ۹ نفر از تماس‌ها را بانوان و ۱۴ نفر را مردان تشکیل داده اند.

او افزود: در این تماس‌ها ۲۰ درصد از مشکلات مربوط به اشتغال و ۴۰ درصد مربوط به خدمات شهری و روستایی و ۴۰ درصد مربوط به تخصیص تسهلات بوده است.

استاندار سمنان تصریح کرد: در بازدید امروز جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و معاون عمرانی استانداری هم حضور داشته و با شنیدن مشکلات مردم برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

آشناگر بیان کرد: حضور در مرکز سامد (سامانه ارتباط مردم و دولت) بخشی از کار آشنایی با مشکلات مردم به صورت تلفنی بوده و در این بازدید‌ها تلاش بر رفع هرچه سریعتر مشکلات و رسیدگی درست به آن‌ها است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار