مدیر بخش آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد:

برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای برای امداد خودرویی‌ها

روزبهانی گفت: سعی داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی گواهینامه‌های اشتغال به تمامی امداد خودرویی‌ها ارائه کنیم.

کباری/ برگزاری دوره‌های آموزشی حرفه‌ای برای امداد خودرویی‌ها/ برگزاری دوره‌های تئوری و عملیاتی برای افزایش مهارت رانندگان امداد خودروبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، روزبهانی مدیر بخش آموزش و مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در دومین همایش اجرای طرح هوشمندسازی آموزش صنعت امداد خودرو کشور با بیان اینکه رانندگان امداد خودرو توانسته‌اند در طی سال‌های گذشته از لحاظ امنیت و ارائه خدمات موثر کمک‌های بسیار زیادی به رانندگانی که در جاده‌های کشور دچار مشکل شده‌اند امدادرسانی کنند افزود: با وجود آنکه شغل امداد خودرو بسیار شغل مهم و موثری در کشور به شمار می‌رود، اما فعالان این بخش  دیده نشده‌اند.
 
مدیر بخش آموزش و مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: این قشر باید با همکاری تمامی دستگاه‌ها در حوزه راه و صنعت کشور بیشتر دیده شوند که در این حوزه بخش آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سعی خواهد کرد با ارائه گواهینامه‌های معتبر این شغل را در جوامع بیشتر نمایان کند.
 
روزبهانی یادآور شد: آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سعی کرده با همکاری انجمن امداد خودرو امکانات و آموزش‌های تخصصی مرتبط با این بخش را در اختیار تمامی رانندگان این حوزه قرار دهد.
 
او بیان کرد: هر شغلی یک استاندارد‌هایی دارد و برای تعریف شدن در بین سایر بخش‌ها باید حمایت‌های قانونی از آن شود بنابراین سعی کرده ایم با ارائه آموزش‌های کافی بتوانیم این شغل را بیشتر از گذشته در بین مردم تعریف کنیم.
 
مدیر بخش آموزش و مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به اینکه استاندارد مهارت‌های شغلی در این بخش به تصویب رسیده است گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور سعی دارد با برگزاری دوره‌های آموزشی و عملی بتواند اقدامات لازم را در جهت پربار‌تر شدن این حوزه فراهم کند.
 
روزبهانی افزود: در روز‌های آینده سعی داریم آزمون حرفه‌ای را در این زمینه برگزار کنیم و تمامی شرکت کنندگان در این آزمون باید حداکثر نمره ۷۰ ا کسب کنند تا موفق به دریافت گواهینامه مهارت شغل شوند.
 
او یادآور شد: این آزمون و برگزاری این دوره‌ها فرصت خوبی را ایجاد می‌کند تا تمامی امداد خودرویی‌ها بتوانند از مزایای قانونی در این حوزه استفاده کنند.
 
مدیر بخش آموزش و مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: شرکت کنندگان در این دوره ۲ بخش تئوری و حرفه‌ای را باید بگذرانند و با کسب حداکثر نمره می‌توانند موفق به دریافت گواهینامه شوند.
 
روزبهانی تاکید کرد: تمامی شاغلان در این بخش باید سعی کنند خدمات مطلوبی را به مسافران در جاده‌ها ارائه کنند تا بساط افرادی که در این حوزه بدون تخصص حضور دارند برچیده شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار