در ایام فاطمیه کجا برویم؟

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۳۶ امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

در ایام فاطمیه کجا برویم؟

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت و کو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، از برگزاری سوگواره یاس نبوی در  ۳۶ امامزاده و بقعه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام آزادی گفت: سوگواره یاس نبوی باحضور ۴۶ مبلغ بومی و اعزامی در آستان امامزاده‌ها و بقاع شاخص استان برگزار می‌شود.

او با اشاره به آغاز ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان، گفت: این برنامه‌ها تا عصر روز نهم بهمن مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه پیدا خواهد کرد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در بقاع شاخص و صحن امامزاده‌های استان برگزار می‌شود.

مردم مومن و خداجوی بندرعباس برای شرکت در عزاداری می‌توانید به هیئت‌های  مذهبی اقوام مختلف در شهرستان‌های استان مراجعه کنید.

در بندرعباس مراسم عزاداری در حسینیه و صحن امامزاده سید مظفر (ع) واقع در بلوار امام خمینی (ره) و حسینیه ثارالله جنب دادگاه برگزار می‌شود.
همچنین می‌توانید به گلزار شهداء بندرعباس، منبر گپ در مرکز شهر و منبرپانهو دربلوار ساحلی رفته و از سخنرانی و مداحی بهره‌مند شوید.

صحن امامزاده سیدمحمد (ع) از نوادگان امام موسی بن جعفر (ع) واقع در ورودی شهر حاجی آباد هم همچون سال‌های گذشته میزبان عزاداران فاطمی است.
مسجد جامع رودان نرسیده به گلزار شهدا، صحن امامزاده سیدسلطان محمد (ع) معروف به پیر چوگان و زیارت شاه قطب الدین حیدر در مرکز شهر رودان از مراکز عزاداری در این شهرستان هستند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.