اتصال تمام انشعابات گاز استان فارس

مدیرعامل شرکت گاز فارس از اتصال تمام انشعابات گاز این استان خبر داد و گفت: با بررسی‌های انجام شده، شبکه گاز استان در وضعیت پایداری قرار دارد و هیچ گزارشی درمورد آسیب احتمالی به این شبکه دریافت نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینی با بیان اینکه اکنون شبکه گاز در سراسر استان به طور کامل وصل است، از اعزام ۲ تیم پیشرو، ۵ گروه نشت یاب و ۲۰ گازبان به منطقه خان زنیان از دقایقی پس از زلزله و انجام اقدامات ایمنی و تدابیر پیشگیرانه پس از وقوع زمین لرزه خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: بررسی میدانی در ۵۳ روستا در کانون زلزله و منطقه بالاده کازرون توسط واحد‌های عملیات، تعمیرات و نیز ایمنی و محیط زیست (HSE) این شرکت انجام شده است.

او اضافه کرد: خوشبختانه زمین لرزه به هیچکدام از تأسیسات گازی استان آسیب نزده است و هم اکنون روند گازرسانی به صورت عادی جریان دارد و تنها گاز سه واحد مسکونی در خان زنیان که با خطر ریزش دیوار مواجه بودند، با هدف افزایش ایمنی و جلوگیری از خطرات احتمالی، قطع شده است.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ و چهار دهم ریشتر عصر دیروز خانه زنیان در شهرستان شیراز را لرزاند. این زمین لرزه در عمق هفت کیلومتری زمین رخ داد. تا کنون ده‌ها پس لرزه در منطقه رخ داده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار