فاز اول پارک لیان بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

شهردار بندر بوشهر از افتتاح فاز اول پارک لیان بوشهر در دهه مبارک فجر خبر داد.

فاز اول پارک لیان بوشهر در دهه فجر امسال افتتاح می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر در بررسی روند اجرای زیرساختی پارک ساحلی، دریایی لیان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای طولانی‌ترین ساحل با خلیج فارس است بیان کرد: این ساحل زیبا در بوشهر ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های گردشگری، اقتصادی و فناوری فراهم کرده است.

او با  تاکید بر بهره جستن از این ظرفیت برای طرح‌های تدوین شده افزود: گردشگری و تفریحات دریایی یکی از اولویت‌های مدیریت شهری است که در این راستا سعی خواهیم کرد با توسعه این بخش گام‌های موثری در گسترش و تعمیم دیگر نقاط بوشهر در حوزه توریستی، گردشگری فراهم شود.

شهردار بوشهر  با بیان اینکه پارک لیان در ساحل زیبای خلیج فارس از پتانسیل بسیار مطلوب و بالایی در عرصه گردشگری دریایی برخوردار است عنوان کرد: با توجه به قرار گرفتن پارک مزبور به لحاظ جغرافیایی در گستره جنوبی شهر بوشهر، بوستان لیان می‌تواند در رونق بخشی به محلات جنوبی شهر بوشهر و نیز اشتغال زایی پایدار برای محلات مذکور تاثیر گذار باشد.

امیری تاکید کرد: مهمترین ویژگی‌های زیرساختی فاز اول بوستان لیان را شامل روشنایی کامل محوطه، سنگ فرش محوطه، احداث فضای سبز، آبرسانی کامل، سرویس‌های بهداشتی مناسب، نصب وسایل بازی کودکان، نصب آلاچیق و…است.

او گفت:با تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی تعداد ۱۰ اکیپ مستقر که با همت و پشتکار لازم هم اکنون به طور شبانه روزی دربوستان یادشده مشغول به فعالیت هستند به زودی در دهه فجر شاهد افتتاح و راه اندازی فاز نخست این مجموعه بزرگ خواهیم بود.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: گردشگری ، پارک لیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.