استاندارخوزستان ؛

ضرورت معافیت‌ گمرکی مواد اولیه وارداتی صنایع

استاندار خوزستان گفت: در راستای حمایت از چرخه تولید واحدهای صنعتی مستقر در استان خوزستان اعمال معافیت‌های گمرکی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  شامگاه گذشته در حاشیه افتتاح نهمین نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان در سالن نمایشگاه‌های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران بر اعطای معافیت‌های مالیاتی، گمرکی و ارایه تسهیلات ارزان قیمت به واحدهای صنعتی تولیدی بخصوص واحدهای راکد و نیمه راکد در استان خوزستان تاکیدکردو گفت: منطقه آزاد اروند با تخصیص تسهیلات ارزان قیمت برای واحدهای صنعتی گام‌های موثری برای بازگرداندن واحدهای نیمه تعطیل به چرخه تولید برداشته است.

او ادامه داد : در سال حمایت از تولید ،صنایع پایین دست و کوچک برای یافتن بازارهای جدید و عرضه محصولات با کیفیت و متنوع تلاش‌هایی خوبی انجام داده‌اند و نسبت به سال گذشته فعالیت آنها در حال افزایش است.

 

استاندار خوزستان  برپایی نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان را اقدامی ارزشمند برای نمایش ظرفیت ها و توانمندی‌های این استان دانست و گفت: با همکاری منطقه آزاد اروند و شهرک‌های صنعتی برخی از واحدهای غیرفعال و راکد به تولید برگشته‌اند و شرایط خوبی برای صادرات دارند.

شریعتی ادامه داد: هیاتی از عراق برای بازدید و اطلاع بیشتر از واحدهای صنعتی و تجاری استان در این نمایشگاه حضور یافته است و امید است بازار خوبی برای این واحدها ایجاد شود.

نمایشگاه توانمندی های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان با حضور ۱۳۳ واحد و در فضای حدود پنج هزار و ۲۰۰ مترمربع برپا شده است که نسبت به سال‌های گذشته تعداد بیشتری از واحدهای صنعتی در نمایشگاه حضور دارند.

نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان شامگاه گذشته  با حضور استاندار خوزستان در آبادان گشایش یافت.

این نمایشگاه تا یازدهم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدیدکنندگان ، تجار و صنعت گران دایر می‌باشد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.