حمیداوی: مهم‌ترین دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸، توافق مالزی بود

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: حرف‌های برخی افراد را می‌شنوم و ناراحت می‌شوم، اما توافق مالزی، بزرگترین دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸ بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو ایران پس از بازگشت از دوحه به تهران اظهار داشت: همه پیام‌هایی که به من رسیده درباره خوشحالی مردم بوده است. این بهترین اتفاق است، چرا که ۲ نمینده ایران، ما را رو سفید کردند. ناداوری‌های AFC سیاسی است و دیگر چیزی به‌ نام ورزش وجود ندارد. هر ۲ نماینده ایران در امارات و قطر نتیجه لازم را گرفتند و خدا را شکر می‌کنیم که دل مردم  شاد شد.

حمیداوی: مهم‌ترین دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸، توافق مالزی بود

نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان خواهیم بود

حمیداوی درمورد برنامه‌های باشگاه شهرخودرو برای بازی‌های لیگ قهرمان تصریح کرد: همه زحمات را کادر فنی و بچه‌هایی که در زمین هستند، انجام دادند. مطمئن باشید نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود و مردم خراسان را شاد خواهیم کرد. چندین جلسه را با کادر فنی و مدیریتی باشکاه برگزار کردیم و برای بازی‌های لیگ قهرمانان برنامه داریم. به‌نظر من خیلی خوب شد که ۳ بازی اول را در خارج از خانه برگزار می‌کنیم و بازی‌های برگشت مثل نیم‌فصل دوم خواهد بود و در خانه خودمان میزبانی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: سرآسیابی: مسیر دشواری داریم/ از اینکه همه مشکلات را شکست دادیم خوشحالم


مهم‌ترین دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸، توافق مالزی بود

مالک باشکاه شهرخودرو ایران درمورد موضوع جلسات هیئت ایرانی در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرد: چند ساعت پیش با فرهاد مجیدی صحبت می‌کردیم و هنوز اعتقاد دارم جلسات مالزی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود. افرادی که حالا سمتی ندارند، حرف‌هایشان را خواندم که می‌گفتند این جلسات دستاوردی نبوده و من از این بابت ناراحت هستم. اگر شرکت نمی‌کردیم نزدیک به ۱۱ میلیون دلار جریمه می‌شدیم. برای برگزاری بازی‌ها در ایران تضمین گرفتیم. از نظر من مهم‌ترین دستاورد فوتبال ایران در سال ۹۸ جلسات و توافقات مالزی بود.


بیشتر بخوانید: تبریک AFC به شهرخودرو


انصاری‌فرد انسان مودبی است

او درمورد کریم انصاری‌فرد بازیکن السیلیه که در بازی  مقابل شهرخودرو پنالتی خود را از دست داده بود گفت: کریم را بعد از بازی دیدم. او انسان مودبی است. قبل و بعد از بازی خودش به سمت تیم ما آمد و نشان داد که جنگ‌ها فقط در مستطیل سبز است. با مدیران السیلیه هم بعد از بازی صحبت کردم. دروزاه‌بان السیلیه پاسپورت گرفته بود تا خارجی محسوب نشود، اما کاملا انگلیسی صحبت می‌کرد.


بیشتر بخوانید: شهرخودرویی‌ها راهی ایران شدند


سرآسیایی، از بهترین آزمون‌ها سربلند خارج شد

او در مورد انتخاب مجتبی سرآسیایی به عنوان سرمربی تیم بیان کرد:خطاب به هواداران باید بگویم که از آن‌ها می‌خواهم نسبت به انتخاب‌های باشگاه اعتماد داشته باشند و حمایت کنند. مجتبی سرآسیایی مربی جوانی است و امروز اعلام می‌کنم که مربی آینده‌داری خواهد بود و به افرادی که در این روز‌ها از او انتقاد کردند، نشان داد، توانایی دارد. البته باشگاه شهرخودرو انتقاد پذیر است و ما نسبت به حرف‌های دیگران واکنش نشان ندادیم.   سرآسیایی از بهترین آزمون‌ها سربلند خارج شد. 


 بیشتر بخوانید: رحمتی در آسیا به عدد ۲۴ رسید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار