بهره برداری از ۲۳ واحد مسکن مددجویی درایام الله دهه فجر

مدیر کل بهزیستی استان همدان از بهره برداری از ۲۳ واحد مسکن مددجویی درایام الله دهه فجر خبر داد.

بهره برداری از ۲۳ واحد مسکن مددجویی درایام الله دهه فجرحمید رضا الوند مدیر کل بهزیستی استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه ایام دهه فجر گفت: تلاش در جهت افزایش رضایت ارباب رجوع و تکریم ایشان را از جمله اصول اساسی سازمان است همچنین در دهه فجر نیز تمامی برنامه‌ها باید بدون اسراف و متناسب با شرایط اجتماعی اقتصادی کشور اجرایی شود.

او از بهره برداری ۲۳ واحد مسکن مددجویی ویژه خانواده‌های دارای دو عضو معلول و سایر مددجویان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۲ واحد برای خانواده‌های دو معلول و ۱۱ واحد ویژه سایر مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان افتتاح از ۱۰ واحد ارائه خدمات تخصصی در حوزه‌های مختلف با مشارکت بخش خصوصی خبر داد وادامه داد: این مراکز در جهت تسهیل روند ارائه خدمات و گسترش خدمات پیشگیرانه راه اندازی می‌شوند.

اوضمن اشاره به انتخابات پیش رو وبا تاکید به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار داشت: باید به گونه‌ای اقدام شود تا زمینه حضور حداکثری کارکنان و جامعه هدف در این اتخابات فراهم شود.

مدیرکل بهزیستی استان، سازمان بهزیستی را سازمانی خدمت رسان و تسهیل کننده خدمت رسانی به معلولان و نیازمندان تحت پوشش برشمرد و بیان کرد: برنامه ریزی در حوزه توانبخشی باید به سمت اجرایی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، فراهم نمودن زمینه مناسب سازی معابر عمومی، ساختمان‌ها و ... معطوف شود.

الوند توجه به قوانین موضوع ماده ۱۵ و ۱۶ مبارزه با مواد مخدر را ضروری اعلام کرد و افزود: در این خصوص باید به گونه‌ای اقدام شود تا ضمن فراهم نمودن ارائه حداکثر خدمات از ایجاد تکلیف فراتر از توان مالی سازمان خودداری شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.