تامین سلامت جامعه نیازمند نگرش همه جانبه و عزم ملی است

معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت : ضرورت تشکیل خانه مشارکت و انتقال نکات و مشکلات به سطوح بالاتر تصمیم گیری و تصمیم سازی درشهرستان از اهم اهداف تشکیل خانه مشارکت است .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معاون سیاسی فرماندار پاوه گفت : ضرورت تشکیل خانه مشارکت و انتقال نکات و مشکلات به سطوح بالاتر تصمیم گیری و تصمیم سازی درشهرستان از اهم اهداف تشکیل خانه مشارکت است و ضروری است تمام ادارات ذیربط در این زمینه همکاری نمایند.

جهانبخش ولدبیگی مدیر شبکه بهداشت و درمان پاوه گفت : تشکیل کانون‌های سلامت محلات می‌تواند نقشی تعیین کننده در ارتقای سلامت و مشارکت پذیری مردم داشته باشد، مردم شهرستان پاوه همواره پیشاهنگ مشارکت در ارتقای سطح سلامت بوده اند.

سمیعی عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در راه رسیدن به جامعه‌ای سالم نیازمند مشارکت مردمی و تلاش همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه هستیم.

او گفت: جایگاه و نقش خانه‌های مشارکت در استان تعیین کننده است، تجربه‌های چند سال اخیر در استان می‌تواند به عنوان نقشه راهی در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

امیر حاتمی رئیس خانه مشارکت پاوه گفت :مردم پاوه همواره در همه زمینه‌های مشارکت اجتماعی پیشرو بوده اند، اصلاح تعداد قابل توجهی از مشکلات نیازی به منابع مالی ندارد و می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های شهرستانی مسائل و مشکلات را مرتفع نمود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.