عزاداری ایام فاطمیه در صداوسیمای آذربایجان شرقی

مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد.

در این مراسم کارکنان و مسئولان صدا وسیمای استان در مسجد بلال به عزاداری پرداختند و یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

حجت‌الاسلام  بنابی گفت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب حضرت فاطمه (س) است که خود را وقف اسلام و ولایت کرده بود.

او افزود: سردار سلیمانی با حضور خود، جبهه مقاومت را در کشور‌های عراق، سوریه، لبنان و یمن احیاء کرد و از برکت خون این شهید حماسه‌ای تاریخی در جریان تشییع وی به پا شد و جریان جهانی مقاومت را در کشور‌های اسلامی و غیر اسلامی به راه انداخت.

حجت‌الاسلام بنابی سردار سلیمانی را شخصیتی غیر حزبی دانست که هیچ‌گاه وارد بازی‌های جناحی نشد و تمام تلاش خود را به کار بست تا کشور را هر روز سربلندتر کند.

او سردار سلیمانی را تربیت شده مکتب حضرت زهرا (سلام الله علیها) دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی عامل مهم حفظ امنیت کشورمان بود و رهایی مردم کشور‌های مظلوم را از چنگ استکبار جهانی هدف خود می‌دانست.

او افزود: در مدح شخصیت حضرت زهرا (سلام الله علیها) همین بس که ایشان خطبه‌ای در حمایت از امامت و ولایت بیان فرمودند که اوج و عمق حکمت و شجاعت زهرای مرضیه (س) را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار