بازگشت واحد های صنعتی راکد به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: ۲۵ واحد صنعتی راکد با ۷۰۰ نفر اشتغالزایی مستقیم با حمایت دولت در سال جاری به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان  شامگاه گذشته در حاشیه برگزاری نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صنعتی و خدمات فنی مهندسی استان خوزستان گفت: ۲۵ واحد صنعتی به دلیل مشکلاتی که در تامین مواد اولیه و نقدینگی داشتند تعطیل شده بودند که با حمایت دولت و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.

او از اعطای تسهیلات بانکی طرح رونق و کمک فنی اعتباری در قالب تفاهم نامه‌ به واحدهای تولیدی به منظور فعال سازی آنها در استان خوزستان اشاره کرد و افزود: امید است بخشی از مشکلات واحدهای صنعتی با این تسهیلات برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان اظهار داشت:هم اکنون محصولات تولیدی بیش از ۶۰ واحد صنعتی در خوزستان  از جمله ایزوگام و صنایع غذایی به خارج از کشور صادر می‌شود.

محمدیان گفت: برای افزایش توسعه صادرات کالاهای تولیدی خوزستان موضوع تجمیع و کمک به خطوط تولید، تشکیل تعاونی‌ها وتوسعه خوشه‌ای واحدهای صنعتی در حال اجرا است.

در استان خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی وجود دارد که در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین به متقاضیان صورت می‌گیرد و بقیه در حال احداث و تکمیل زیرساخت‌های اولیه هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.