مدافع جدید استقلال را بیشتر بشناسیم

مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته فرهاد مجیدی با یک مدافع بلغاری مذاکراتی داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  طبق نظر فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران یک مدافع بلغارستانی برای مذاکره و حضور در تست های پزشکی باشگاه استقلال وارد تهران شده تا در صورت مثبت بودن تست ها و توافق مالی با آبی پوشان قرارداد ببندد.

نیکولای جئورجیو بودروف، ۳۳ ساله و متولد ۳۰ می ۱۹۸۶ در بلاگوئفگراد بلغارستان است.

او فوتبالش را در رده سنی بزرگسالان از تیم شهرش، یعنی پیرین ۱۹۲۲ در سال ۲۰۰۴ شروع کرد و برای این تیم در ۲ فصل ۵۰ بازی انجام داد.

در ادامه پیراهن تیم اصلی شهر بلاگوئفگراد، یعنی پیرین را پوشید و تا سال ۲۰۰۹ در ۷۵ بازی یک گل برای این‌ تیم به ثمر رساند.

این مدافع ۱۸۰ سانتی متری از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ عضو تیم «لیتکس لووچ» بود و ضمن ثبت آمار ۱۳۹ بازی و ۹ گل، ۲ قهرمانی لیگ بلغارستان و یک قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

بودروف در تابستان ۲۰۱۴ برای اولین بار از فوتبال بلغارستان خارج شد و پیراهن تیم فولام در دسته اول انگلیس را پوشید که حاصل آن در ۲ فصل حضور در ۴۱ بازی و به ثمر رساندن یک گل بود.

البته در فصل ۱۷-۲۰۱۶ به صورت قرضی راهی «میدتیلند» دانمارک شد و ۱۶ بازی هم برای این تیم انجام داد.

با اتمام این قرارداد قرضی بودروف به کشورش بازگشت و با زسکا صوفیه قرارداد بست. او از ژوئن ۲۰۱۷ تا دسامبر ۲۰۱۹ در ۹۵ دیدار چهار گل برای این تیم ریشه دار فوتبال بلغعارستان زد، اما افتخاری با آن به دست نیاورد.

بودروف که توانایی بازی در سمت راست و مرکز خط دفاع را دارد اولین بازی ملی اش را ۸ اکتبر ۲۰۱۰ و در جریان برتری یک بر صفر بلغارستان مقابل ولز انجام داد و تاکنون ۵۰ بار پیراهن تیم ملی کشورش را پوشیده است. نروژ و قزاقستان تیم هایی هستند که او در دیدارهای ملی دروازه شان را باز کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸
33 ساله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States of America
اکبر
۱۵:۵۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
دفاع استقلال که خوبه این چیه آوردین الکی پول مفت گیر آوردن حیف و میل میکنن :| خواهش شما پول بازیکنای فعلیو بدین تا فرار نکنن :| این استقلال لایق قهرمانیه آسیاست... نوبت ستاره سوم فرا رسیده به کوری چشم ستاره ندیده ها که الکی ستاره میسازن برا خودشون خخخ
آخرین اخبار