امضای تفاهم نامه همکاری ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و کار و رفاه اجتماعی استان

تفاهم نامه همکاری بین ادارات کل کتابخانه‌های عمومی و کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با هدف توسعه همکاری‌ها به منظور گسترش ارائه خدمات فرهنگی به اقشار جامعه، منعقد شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،در راستای توسعه همکاری‌ها به منظور گسترش ارائه خدمات فرهنگی به اقشار جامعه، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کار و رفاه اجتماعی استان منعقد شد.

معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه گفت : این تفاهم نامه با هدف گسترش فعالیت‌های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ ارائه خدمات فرهنگی به اقشار جامعه؛ ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در بین مشاغل تجاری، صنعتی و کارگری به منظور ایجاد زمینه رشد و آگاهی و مشارکت در اجرای طرح‌های مورد توافق در منعقد شد.

حسنی خونسار در خصوص تعهدات مشترک گفت: تعامل موثر در فعالیت‌های طرفین تفاهم نامه در زمینه بهره برداری از فضای مجازی، سایت‌های اطلاع رسانی و پیام رسان داخلی و برگزاری جشنواره و همایش‌های علمی و تخصصی مشترک از مفاد این تفاهم نامه است. همکاری در زمینه اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی و تهیه منابع جهت آگاهی و کنترل آسیب‌های اجتماعی برای مشاغل، از دیگر تعهدات طرفین در این تفاهم نامه است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.