مدیر کل کمیته امداد فارس خبر داد؛

جذب بیش از ۱۳ هزار حامی در فارس/ نگاه ۲۳ هزار کودک نیازمند به دستان پر مهر حامیان

مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: از آغاز پویش جذب حامی تاکنون، ۱۳ هزار و ۶۲ نفر جذب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس اظهار کرد: از آبان ماه امسال و به منظور حامی دار کردن همه فرزندان ایران زمین، پویشی با نام جذب یک میلیون حامی در کشور راه اندازی شد که سهم استان از این میزان، جذب ۶۵ هزار حامی جدید طرح اکرام ایتام و محسنین تا پایان امسال است.

او افزود: بر اساس این طرح، هر شخصی در صورت تمایل می‌تواند از حداقل مبلغ ۱۰ هزار تومان به طور مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کند.

مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون، ۱۳ هزار و ۶۲ نفر حامی جدید جذب شده است که در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند.

بذرافشان از راه اندازی سایت ekram.emdad.ir خبر داد و گفت: از طریق این سایت حامیان می‌توانند بدون واسطه، فزرند مورد نظر خود را انتخاب و با دریافت شماره حساب، مبلغی را که تمایل دارند؛ به صورت مستقیم به حساب فرزند معنوی خود واریز کنند.

او اضافه کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان در ۱۰ ماهه امسال ۶۴۱ میلیارد و ۸۷۰ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۲ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند، گفت: از این میزان ۴۱۳ میلیارد و ۱۶ میلیون و ۴۸ هزار و ۲۷۸ ریال مربوط به حامیان ایتام و مابقی توسط حامیان فرزندان محسنین پرداخت شده است.

بذرافشان با بیان اینکه در حال حاضر ۷۶ هزار و ۵۰۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک اندیش حمایت از ۲۳ هزار و ۴۷۴ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۹ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۳۷۵ فرزند از محسنین هستند.

او میانگین سرانه دریافتی فرزندان طرح اکرام در ۱۰ ماهه امسال را ۲ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۳۹۰ ریال اعلام کرد و گفت: در این مدت، میانگین سرانه پرداختی حامیان طرح اکرام فرزندان ایتام و محسنین نیز ۸۳۸ هزار و ۹۵۹ ریال محاسبه شده است که درآمد کل اکرام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار