تابش: مذاکره‌ای با اسکوچیچ نداشته ایم / قلعه نویی همچنان سرمربی سپاهان است

مدیرعامل باشگاه سپاهان خبر مذاکره با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را تکذیب کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود باشگاه سپاهان مذاکرات پنهانی با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داشته است تا در صورت جدایی امیر قلعه نویی بتواند جایگزین خوبی را برای هدایت تیم خود انتخاب کند، اما مدیرعامل سپاهان این موضوع را تکذیب کرد.

تابش مدیرعامل سپاهان ضمن تکذیب این مطلب در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: موضوع مذاکره با اسکوچیچ گمانه زنی رسانه هاست چرا که هنوز قلعه نویی سرمربی تیم ماست و دلیلی ندارد دنبال جانشین برای قلعه نویی باشیم. همانطور که روز گذشته بیان کردم جلسه‌ای هفته آینده با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهیم داشت تا تکلیف قلعه نویی مشخص شود.

او درباره اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکره‌ای در مورد قلعه نویی با باشگاه سپاهان داشتند، گفت: نه تاکنون صحبتی با ما نشده است و فقط تاج ۲ ماه قبل بیان کرد که قلعه نویی را برای تیم ملی در نظر دارند که هنوز این مسئله جدی نیست و بعد از آن مسئولان فدراسیون مذاکره‌ای با ما نداشتند.

تابش درباره اینکه پیشنهاد مربیگری همزمان قلعه نویی در تیم ملی و باشگاه سپاهان مطرح شده است، بیان کرد: این موضوع هنوز مطرح نشده است که درباره آن تصمیم بگیریم. البته اگر قرار باشد قلعه نویی در تیم ملی و سپاهان همزمان حضور یابد باید همه مسائل از جمله تمرکزش بر تیم هم مورد بررسی قرار بگیرد و فقط حضور فیزیکی در سپاهان مدنظر ما نیست.


بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل سپاهان به سرمربیگری قلعه نویی در تیم ملی فوتبال


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار