انصارالله یمن: عملیات «البنیان المرصوص» پیام مردم یمن به متجاوزان بود

سخنگوی انصارالله یمن با اشاره به اینکه راز قدرت مردم در وحدت کلمه و نپذیرفتن طرح‌های مستکبرانه و سلطه جویانه است، اعلام کرد که این راز پیام عملیات «بنیان المرصوص» است.

محمد عبدالسلام: این عملیات پیام مردم یمن به متجاوزان بودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه انصارالله یمن، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: خدا را  برای پیروزی در عملیات البنیان المرصوص شاکریم و‌ فداکاری‌های مجاهدان و جانفشانی‌های آنان در راه دفاع از حاکمیت و کرامت یمن را می ستاییم.

او افزود: عملیات البنیان المرصوص پاسخی به استمرار دشمنی و محاصره یمن به ویژه هجوم گسترده مزدوران سعودی در جبهه نهم و سیطره آنها بر چندین موضع بود.

سخنگوی انصارالله افزود: این عملیات مبارک پاسخی به دشمنی روشمند کشورهای عضو ائتلاف سعودی و تلاش آنها برای نگه داشتن یمن زیر فشار محاصره و جنگ بود چرا که آنها معتقدند مردم یمن گزینه ای برای پاسخگویی ندارند.

او درباره عملیات البنیان المرصوص گفت: استان نهم و اطراف آن در جوف و مارب آزاد شدند و به فضل خداوند تلاش های دشمنان برای از بین بردن امنیت پایتخت به شکست انجامید.

محمد عبدالسلام درباره راز قدرت مردم یمن گفت: راز قدرت مردم در وحدت کلمه و نپذیرفتن طرح های مستکبرانه و سلطه جویانه است و این پیام این عملیات است.

او تاکید کرد: پس از آزادی بخش های گسترده ای از خاک وطن هم اکنون وقت آن رسیده است متجاوزان از مداخله مردم بی گناه در این نبردهای بیهوده دست بردارند.

سخنگوی انصارالله یمن افزود: دشمن و دست نشانده هایشان باید بدانند مسیرشان فروپاشی و شکست است و منفعت حقیقی یمن طرح استقلال و نه تبعیت و وابستگی به بیگانگان است.

او خطاب به سران تاییدکننده دشمنی علیه یمن گفت: آنها می توانند ابرازی بی ارزش در دست طمع ورزان باشند اما هرگز نمی توانند یمن را ابزاری وابسته به اشغالگران قرار دهند.

محمد عبدالسلام گفت: دستاوردهای میدانی این عملیات آشکار و غنائم به دست آمده زیاد است و پاسخ دادن به دشمن با هدف قرار دادن فرودگاه ها تاکیدی بر سطح بالایی است که سازمان نظامی یمن به آن دست یافته است.

او نپذیرفتن توقف دشمنی و برداشتن محاصره را نشانه توهم دشمن در تداوم جنگ بدون متحمل شدن تبعات آن خواند.

سخنگوی انصارالله یمن در پایان تاکید کرد: ابتدا توقف جنگ و برداشتن حصار سپس رفتن به سوی راه حل های سیاسی فراگیر و عادلانه خواسته تمام عاقلان و منصفان جهان است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۹ بهمن ۱۳۹۸
خدا با مومنان است
عده ای مومن بر سپاه عظیمی از کافران پیروز میشوند و رمز موفقیت مسلمین اتحاد ، وحدت کلمه است
آخرین اخبار