اختصاص ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به محور بجنورد- گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۳۵ میلیارد تومان به محور بجنورد- گلستان اختصاص یافت و به زودی ۱۰ کیلومتر باند دوم بهره برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی بااشاره به جلسات و بازدید‌های مختلف مسئولان کشوری و استانی از این طرح در یک ماه اخیر ابراز امیدواری کرد: وعده رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی برای بهره برداری از این طرح در سال آینده محقق شود.

نژاد صفوی درباره بهره برداری از ۱۰ کیلومتر از این طرح در محدوده روستای مهمانک تا روستای زمان صوفی افزود: نصب نیوجرسی این قطعه در حال انجام است و با مساعد شدن هوا خط کشی باند دوم این محور همراه با نصب تابلو و علایم نیز انجام می‌شود تا بتوانیم در دهه فجر شاهد بهره برداری این قطعه باشیم.

او  همچنین از تسریع طرح در دیگر قطعات با وجود برودت هوا خبر داد و گفت: در قسمت‌هایی که قرار است باند دوم به صورت بتن ریزی احداث شود، پیمانکار با استفاده از تزریق بخار مشغول به کار است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی عنوان کرد: معاونان وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص صد درصدی اعتبارات این طرح توسط سازمان برنامه و بودجه، پیگیری کردند و در جدیدترین مکاتبه با وزارتخانه نیز درخواست کردیم برنامه زمان بندی شده برای این طرح در سال ۹۹ تا ۱۵ روز آینده اعلام شود.

محور بجنورد- گلستان علاوه بر نقش حیاتی آن در ارتباط شرق با غرب کشور، سبب توسعه استان، رونق گردشگری و ایجاد اشتغال بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.