مشارکت مردم در انتخابات حق شهروندی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات پیش رو ،انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

روند فعالیت های ستاد انتخابات استان زیر ذره بین استاندار البرزنور محمد فردی ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: تاکنون در استان البرز براساس اسناد بالادستی و قوانین ابلاغی، تمامی روند انتخابات در زمانبندی مقرر به صورت برنامه محور توسط فرمانداری ها و دستگاه های ذیربط طی شده است.

فردی با بیان اینکه رعایت اصل بی طرفی و اجرای دقیق مرقانون همواره مورد تاکید استاندار البرز است افزود: بر این اساس، بستر مشارکت حداکثری مردم در  انتخابات پیش رو مهیا شده و شاهد حضوری باشکوه پای صندوق های رای خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بویژه در این برهه حساس که دشمنان نظام و مردم با تمام قوا درصدد فتنه افکنی هستند، می تواند نقشه ها را نقش بر آب کرده و بار دیگر مهر باطلی بر توطئه ها آنها باشد.

او با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات یک حق شهروندی است،افزود: حضور پرشور مردم موجبات اقتدار نظام برای حضور در مجامع بین المللی و دفاع از حق مردم این مرز و بوم را فراهم کند بنابراین مشارکت حداکثری مردم می تواند در این دوره معنادار تر باشد.

فردی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای، انقلاب را بیمه می کند، گفت: انتخابات پیش رو را در نهایت امنیت، سلامت، بی طرفی و ایجاد بسترهای لازم جهت مشارکت حداکثری مردم، برگزار می کنیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.