صدور ۸۷ پرونده تاسیسات گردشگری در ده ماهه نخست سال

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: از ابتدای سال تاکنون موافقت اصولی ۸۷ فقره تاسیسات گردشگری بررسی و صادر شده است.

صدور ۸۷ پرونده تاسیسات گردشگری در ده ماهه نخست سالمحمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه ایجاد زیر ساخت‌های مورد نیاز گردشگری در راستای توسعه صنعت گردشگری امری ضروری است، گفت: در ده ماهه نخست سال با احداث ۸۷ فقره از تاسیسات گردشگری موافقت شده است.

او افزود: این تاسیسات گردشگری هتل، اقامتگاه سنتی، اقامتگاه بومگردی، سفره خانه سنتی، مجتمع گردشگری، مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری را شامل می‌شود.

میر شمسی اظهار داشت: موافقت اصولی تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری چهار هزار و ۷۷۳ میلیارد ریال و اشتغال پیش بینی شده ۸۷۰ نفر به طور مستقیم و همچنین اشتغال غیر مستقیم مناسب بررسی و صادر شده است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع این اداره کل در زمینه جذب سرمایه گذاری و تسهیل در این زمینه آمادگی همکاری را دارد.

او ادامه داد: این معاونت طبق ضوابط ابلاغی وزرات متبوع از طریق سامانه الکترونیکی پنجره خدمات واحد به درگاه www.my.ichto.ir کلیه موارد را بررسی اقدام و در این زمینه اطلاع رسانی می‌کند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار