عادلی: موفقیت فوتبال بانوان نیازمند یک برنامه ریزی مدون است

ملی پوش تیم فوتبال بانوات سپاهان گفت: پیشرفت فوتبال بانوان در سطح تیم‌های ملی نیاز به برنامه ریزی‌های مدون تری دارد.

فاطمه عادلی ملی پوش تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: تیم فوتبال بانوان سپاهان فردا به مصاف آویسا خوزستان می‌رود، ما این تیم را در نیم فصل اول رقابت‌ها شکست دادیم، اما آویسا در نیم فصل دوم رقابت‌ها تعدادی بازیکن جدید به ترکیب تیمش اضافه کرده و نسبت به گذشته کیفیت بهتری پیدا کرده است.

او تصریح کرد: نشاط لیگ برتر فوتبال بانوان در این فصل از رقابت‌ها به دلیل غیبت اصحاب رسانه کمتر شده بود، اما بازی‌ها از کیفیت خوبی برخوردار بودند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که توجه رسانه‌ها باز هم به فوتبال بانوان بیشتر شود.

عادلی افزود: تیم ملی کشور ما برای موفقیت در مجامع بین المللی هیچ برنامه مدونی ندارد، متاسفانه اردو‌هایی که برای بانوان برگزار می‌شود بسیار کوتاه مدت هستند و در فاصله‌ی بسیار نزدیکی به اعزام‌ها و مسابقات شکل می‌گیرند و همین مسائل باعث افت می‌شود

ملی پوش تیم سپاهان در ادامه گفت: کیفیت تیم‌هایی که امسال در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت کرده اند خوب است، اما متاسفانه یکسری تیم‌های انتهای جدولی به خاطر مشکلات مالی نتوانستند بازیکنان مطرحی را جذب کنند و به همین خاطر طبیعی بود که نتایج ضعیفی را کسب کنند.

عادلی تصریح کرد: اوایل فصل یکسری داوران باتجربه ما به خاطر اعتراضی که به کمیته داوران داشتند از قضاوت در مسابقات محروم شدند و در ادامه بازی‌ها دوباره به لیگ بازگشتند، اما متاسفانه داوران باتجربه ما هم نیاز به تلاش بیشتری دارند تا قضاوت مقتدرانه و کم نقصی را از خود به جا بگذارند.

او افزود: فوتبال بانوان نیاز به پشتیبانی مالی بیشتری دارد و باید تبلیغات کافی در این زمینه صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتندچ


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار