پرواز بالگرد اورژانس بر فراز آسمان برای انتقال مادران باردار به بیمارستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ۲ زن باردار از اندیکا و دهدز به وسیله بالگرد به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محمد امین زرگر رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه امروز، پنجشنبه ۱۰ بهمن ماه، گزارش بدحال بودن یک زن باردار در منطقه وارگه سبز تازه اندیکا به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

او افزود: نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس و به همراه ماما بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به وسیله بالگرد خود را به منطقه صعب العبور وارگه سبز تازه رساندند و بر بالین این زن باردار حاضر شدند.

زرگر اظهار داشت: باتوجه به نزدیک بودن زایمان این زن، او را به بیمارستان انتقال دادند و ماموریت در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پایان یافت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان ادامه داد: همچنین در ساعت ۱۱ و ۳ دقیقه نیز، گزارش بد حال بودن زنی در منطقه صعب العبور و کوهستانی زرد لیمه بخش دهدز که به تازگی زایمان کرده و دچار مشکل شده بود، به مرکز اطلاع رسانی شد.

او بیان کرد: با توجه به شرایط منطقه، یک فروند بالگرد نیز به این منطقه اعزام شد و پس از انجام درمان و انتقال بیمار به مرکز درمانی، در ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه به ماموریت خود پایان داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار