صادقی: بازی سختی مقابل تیم نساجی داریم/ سایپا در فوتبال ایران تاثیرگذار است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازی سختی مقابل هواداران خوب و پرشور نساجی داریم، اما تیم سایپا هم روند رو به رشدی دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سایپا در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: دیدار با نساجی برای ما خیلی مهم است. در این مقطع زمانی می‌دانیم که بازی سختی مقابل هواداران خوب و پرشور این تیم داریم. با این وجود به تیم سایپا هم امیدوار هستیم و می‌خواهیم روند رو به رشد خود را حفظ کنیم. تمام تلاش ما این است نتیجه خوبی بگیریم. برای ارائه بازی زیبا مقابل هواداران نساجی باید تمرکز زیادی داشته باشیم.

جذب هوادار برای باشگاه سایپا سخت است

سرمربی تیم سایپا درباره اینکه آیا تاکنون این باشگاه برای جذب تماشاگر تمهیداتی اندیشیده است، پاسخ داد: همیشه بازی مقابل تیم‌های پرهوادار مانند نساجی جذاب است و برای تیم‌هایی مثل سایپا انگیزه زیادی ایجاد می‌کند. با توجه به اینکه تیم ما در تهران حضور دارد و در پایتخت بیشتر مردم طرفدار استقلال و پرسپولیس هستند، جذب هوادار برای ما خیلی سخت است. البته باشگاه ما در این زمینه اقدام‌هایی انجام داده، اما فلسفه اصلی باشگاه سایپا، بازیکن سازی است. شاید افراد زیادی از کسب قهرمانی یا موفقیت ما خوشحال نشوند.

سایپا در فوتبال ایران دست آورد زیادی داشته است

او افزود: باشگاه سایپا از زمان تاسیس بیشتر بازیکن ساز بوده است. برای نتیجه گیری باید هوادار داشت و این موضوع خیلی در کسب نتایج تاثیرگذار است. البته سایپا با وجود اینکه هوادار چندانی ندارد، اما در فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار است. سه قهرمانی لیگ برتر و یک رتبه چهارمی جام باشگاه‌های آسیا در کارنامه این تیم دیده می‌شود و بازیکنان زیادی از سایپا به فوتبال ملی ایران معرفی شده اند. به نظر من این موضوع دست آورد خیلی خوبی برای باشگاه ما است.

خاطره خوبی از بازی مقابل هواداران نساجی دارم

صادقی درباره ارزیابی اش از وضعیت تیم نساجی گفت: من سال ۷۹ با امید‌های سایپا در ورزشگاه وطنی مقابل امید‌های نساجی بازی کردم و از همان زمان هم این تیم طرفداران زیادی داشت که سبب شد خاطره خوبی از آن بازی داشته باشم. بازی مقابل تماشاگران حریف انگیزه خوبی برای تیم سایپا و فرصتی برای دیده شدن بازیکنان ما است.

سایپا روند رو به رشدی داشته است

او ادامه داد: نساجی فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. سایپا هم تیم خوب و جوانی است که در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است. امیدوارم در این بازی فوتبال خوبی بازی کنیم و بتوانیم نتیجه بگیریم. خوشبختانه تمام بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار داریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار