لطیفی: فوتبال ایران با مدیریت صحیح و بازیکنان با استعداد بر بام آسیا می‌ایستد

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: اگر سرمایه گذاری مناسب و مدیریت صحیح با بازیکنان با استعداد ترکیب شود قطعا بر بام آسیا خواهیم ایستاد.

علی لطیفی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور ۴ نماینده ایران در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: کشور ما از نظر استعداد به خصوص در زمینه فوتبال، با اختلاف در صدر قاره آسیا قرار دارد. البته از نظر امکانات و مدیریت، ما ضعیف‌تر از برخی کشور‌های متمول هستیم، اما اگر سرمایه گذاری مناسب و مدیریت صحیح با بازیکنان با استعداد ترکیب شود قطعا در رنکینگ هم ما بر بام آسیا خواهیم ایستاد.

حریف‌های جدی استقلال، الاهلی عربستان و الشرطه عراق هستند

پیشکسوت استقلال درباره همگروهی تیم استقلال ایران با الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الوحده امارات در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا گفت: الاهلی عربستان تیم شناخته شده‌ای است و طی سال‌های اخیر با جذب بازیکنان خلاق خارجی توانسته موفق شود، اما این تیم تنها حریف جدی استقلال در این گروه نیست و نباید از تیم الشرطه عراق غافل شد. کشور عراق در زمینه فوتبال پتانسیل بالایی دارد و همیشه برای ما حریف سرسختی بوده است.

شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا، کار دشواری دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره همگروهی تیم شهرخودرو ایران با تیم‌های الهلال عربستان، پاختاکور ازبکستان و شباب الاهلی امارات در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: شهرخودرو در گروه بسیار سختی قرار گرفته است. الهلال عربستان که از تیم‌های پر افتخار، قدرتمند و پر‌طرفدارآسیا است و از طرفی دیگر تیم پاختاکور ازبکستان که در حال حاضر صدرنشین لیگ ازبکستان است و در این تیم ریشه‌هایی از فوتبال شرق اروپا دیده می‌شود. این ۲ تیم حریفان خطرناکی برای شهرخودرو هستند. با توجه به تجربه کم شهرخودرو، این تیم شانس بالایی برای صعود ندارد.

پرسپولیس شانس زیادی برای صعود دارد

لطیفی درباره همگروهی تیم پرسپولیس ایران با تیم‌های الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشارجه امارات در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: در این گروه تیم الدحیل قطر از تیم‌های متمول و پر‌قدرت است، اما با یکی - ۲ بازیکن شاخص همانند مهدی بن عطیه مراکشی و ماریو مانژوکیچ کروات نمی‌توان موفق شود. از طرفی تیم پرسپولیس ایران از قدرت‌های برتر آسیا است که در ۲ دوره قبل نایب قهرمان شده است. پرسپولیس در این گروه از شانس‌های اصلی صعود به دور بعدی این رقابت‌ها است.

سپاهان در سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد

کارشناس فوتبال کشورمان درباره حضور تیم سپاهان در کنار تیم‌های العین امارات، النصر عربستان و السد قطر در گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا بیان داشت: به نظر من این گروه از سخت‌ترین گروه‌های لیگ قهرمانان آسیا است و سپاهان کار سختی را پیش رو دارد، اما با توجه به مدیریت قدرتمند باشگاه سپاهان در یک دهه اخیر، این تیم از شخصیت تیمی بالایی برخوردار است. البته با خروج احتمالی امیر قلعه نویی از این تیم، با توجه به این که تاکتیک‌ها و نفرات این تیم با توجه به تفکرات این مربی چیده شده است، باشگاه سپاهان متضرر خواهد شد.

قلب من برای تیم‌های ایرانی می‌تپد

لطیفی در پایان گفت: همه می‌دانند که من از هوادار تیم استقلال هستم، اما وقتی تیم‌های ایرانی به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند قلب من برای آن‌ها می‌تپد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار