سارق مسلح طلافروشی در کرمانشاه دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری سارق مسلح طلافروشی پاساژ ارگ کرمانشاه داد.

سارق مسلح طلافروشی در کرمانشاه دستگیر شدبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرهنگ " محمدرضا آمویی" اظهار داشت: این حادثه عصر امروز (پنجشنبه - ۱۰ بهمن) و در یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ رخ داد که با حضور به موقع پلیس ختم به خیر و سارق مسلح تسلیم ماموران شد.

وی در تشریح این حادثه گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز مردی زن نما به عنوان خریدار به یکی از طلافروشی‌های پاساژ ارگ مراجعه و با تهدید اسلحه کلت قصد سرقت طلا‌های موجود در مغازه را می‌کند.

سرهنگ آمویی بیان کرد: به دنبال این اتفاق کسبه پاساژ با پلیس ۱۱۰ تماس و به دنبال آن ماموران یگان امداد در کمتر از ۲ دقیقه در محل حضور یافته و نسبت محاصره محل سرقت اقدام کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: ماموران پس از بررسی موقعیت و در فرصتی مناسب وارد مغازه طلا فروشی شده و نسبت به دستگیری سارق اقدام کردند.

او بیان کرد: پس از دستگیری سارق مشخص شد که فرد سارق، مرد جوان ۳۰ ساله‌ای است که با پوشیدن چادر و آرایش زنانه و با کلت پلاستیکی قصد سرقت داشته است.

سرهنگ آمویی در پایان و با بیان اینکه سارق دستگیر شده در اختیار پلیس قرار دارد، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.